FORUM MMA | VALE TUDO | BJJ  | MUAY THAI | GLADIO Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki Rejestracja  Zaloguj  Album  Download
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Waga
Autor Wiadomość
Rafael 
Muay Thai


Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 52
  Wysłany: 2009-02-01, 13:50   Waga

Otoz mam pytanie :) mam 180 cm wzrostu, waze 75 kg i mam 19 lat chcialbym troche podskoczyc na masie np moze do 80 :) ale mam stala wage ktora sie utrzymuje od dluzszego czasu ani w dol ani w gore ... + treningi na ktorych sie jeszcze spala ... jest jakas dieta albo sa jakies suplementy ktore pozwolilyby mi podskoczyc w gore i zyskac wiecej sily, jak to mniej wiecej wyglada, dzieki za kazda rade :)
_________________
,,Nie mam planu: ?nie przegapi? sposobno?ci? to m?j plan''.
 
     
Yoshi 
Administrator
Absoluto Cookie Monster


Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2135
Skąd: Swidnik
Wysłany: 2009-02-01, 18:06   

hmm jak dobrze wiem to aby zyskac na masie trzeba dostarczy? dla organizmu wiecej sk?adnik?w w tym przypadku w?gli niz je spalasz. Jednym s?owem musi by? nadwy?ka. W?glowodany w czasie treningu i po nim. Bialko/gainer wg brakow w diecie chociaz moze lepiej by?oby sie dobrze zaopatrzy? w jakies porz?dne ?arcie ??

Je?li chodzi o gainerka to moze Up Your Mass
_________________
Some things are worth fighting for... some dreams never die

WWW.MMA.GLADIO.SWIDNIK.NET
MMA INFO
MMA POLSKA

This moment will not be mine again. Break every limit. Hold nothing back. I am the architect of my reality. Right here. Right now. Regardless the situation, no matter how hopeless the outcome may be, I will never quit, and I will never back down.
 
 
     
Rafael 
Muay Thai


Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 52
Wysłany: 2009-02-02, 20:12   

dobry taki gainer co poleciles po jednej kuracji jest jakis efekt chodzi mi o ten sloiczek i czy jak bede trenowal bo mam 3 treningi w tyg i sie przykladal to beda jakies efekty, stosowac cos jeszcze do takiego ginera? sa skutki uboczne ? i jeszcze chodzi mi o to zeby ta masa nie odkladala mi sie na brzuch :) oponka xD i jeszcze jedno czy chodzenie na treningi i przykladanie sie wystarczy na rozwiniecie masy, czy isc na silownie?(troche chaotycznie napisalem ale mam nadzieje ze zrozumiesz)
_________________
,,Nie mam planu: ?nie przegapi? sposobno?ci? to m?j plan''.
 
     
PL =-) 
DECO


Wiek: 29
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 347
Skąd: ?widnik
Wysłany: 2009-02-02, 21:34   

Nigdy masa nie idzie w parze z rze?b? ,zawsze si? odk?ada "co?" - tam gdzie tego nie chcemy tzn. na ty?ku, udach, brzuchu. A tak naprawd? z diet? to trzeba troch? eksperymentowa? poniewa? ka?dy ma inny organizm.
Gainer to dodatek do diety ! -> i nie powinien on zast?powa? posi?ku. Suplement?w diety u?ywa si? wtedy gdy nie jeste?my w stanie uzupe?ni? zapotrzebowania organizmu na sk?adniki ( bia?ko, w?glowodany, t?uszcze ). Oczywi?cie wiadomo ?e je?eli chcesz robi? mas? to zapotrzebowanie b?dzie wi?ksze.
Chcia?em jeszcze doda? ?e cz?sto unika si? t?uszczy w diecie kt?re pr?cz w?glowodan?w s? cennym ?r?d?em energii. Ale te? nie mo?na z nimi przesadza?.
Unika? nale?y t?uszczy -> zwierz?cych.
Je?eli co? pomyli?em to Big mnie pewnie poprawi :-D
Pozd.
 
     
Yoshi 
Administrator
Absoluto Cookie Monster


Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2135
Skąd: Swidnik
Wysłany: 2009-02-02, 21:53   

jesli chodzi o UYM to dobra od?ywka, dobry sk?ad i smak i wiele ludzi jest zadowolonych. Mo?esz do tego do?o?y? te? Mono np z vitalmaxa dobra i w miare nie droga. Trzeba sei liczyc z tym ze przy intensywnych treningach moze by? ciezko z?apac mas?

W dni treningowe UYM stosujesz po treningu w celu uzupelnienia brakow wegli i bia?ka. Druga porcja w ci?gu dnia miedzy najd?uzsza przerwa miedzy posilkami

W dzien nietreningowy jedna porcja miedzy posilkami.

Mono w dni treningowe na czczo i po treningu a w dzien bez treningowy tylko na czczo.

Co do si?owni to wydaje mi sie ze lepiej odpusc bo to co robisz na treningach powinno wystarczy?.

No i pamietaj o diecie

_________________________

PS moze Big_Rider powie cos jeszcze albo mnie poprawi :)
_________________
Some things are worth fighting for... some dreams never die

WWW.MMA.GLADIO.SWIDNIK.NET
MMA INFO
MMA POLSKA

This moment will not be mine again. Break every limit. Hold nothing back. I am the architect of my reality. Right here. Right now. Regardless the situation, no matter how hopeless the outcome may be, I will never quit, and I will never back down.
 
 
     
big_rider 
.:Big.Is.Good:.


Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Swidnik
Wysłany: 2009-02-03, 11:53   

Ja to widz? tak swoim skromnym zdaniem:
Wygalada na to ze jestes ektomorfikiem, czyli jestes raczej hardgainerem
na poczatek musisz miec bilans Kaloryczny( energetycznego) na plusie tzn. Kcl

W twoim przypadku powinno wygl?da? to co najmnej tak.


oczywiscie+/-.

najlepijej weidz na sfd.pl lub b-f.pl i tam poszukaj gotowej diety i troche ja zmien pod swoje potrezby.

Ale tez jest inna opcja za ktora jestem.

Dzielisz sobie dzien na 5-6 posilkow.

1.?niadanie sporo wegli+bialko(np.owsianka) i bialka(np.jajka)(ma byc dosc obfite)
2.drugie sniadaniem(jezeli w szkole mozesz sobie zjesc np kanapke z razowcem+polendwica i+bannan itp)
3.posilek przed treningnowy bialko+wegle(kuczak/ryby+ryz)
4.po treningu najlepijej jakis gainer albo carbo a potem bialko.w?glowodany
5.po ok 1h jesz potrenignowy takisam jak 3 bialko+wegle
6.na noc jeszcz kostke sera badz pijesz bialko.bialko


gramatura jedzenia zaley od zapotrezbowania eneretycznego wiec zalezy od ciebie(niecche mi sie liczyc) ale jadz na oko.
Po treningu masz niski poziom glikogenu wykorzystujac go na treningu dlatego po treningu nalezy dostarczyc glokogen przez dostarczenie weglowodanow.co powinno zapobiec "spalaniu sie" podczas treningu mozesz pic wode z miodem np. lub carbo z wodoa lub iziotonik. staraj sie pic tak z 3-4 l wody dziennie.

do psiolk?w dodaj jakies zrodlo t?uszczy np orzechy/ oliwa z oliwek / olej lniany
oczywiscie wazywa tez sie przydadza

Suplementacja:
omega 3 do sniadania
do tego witaminy,potas do obiadu.
na noc magnes(filomagB6)ok 3 tabletek i 1 zincas forte(cynk)
moze byc kreatyna(mono wystarczy) bez fazy nasycenia.
bierzesz codzienie:
5g rano i 5g po treningu do carbo(pociagnac to tak ok 4-6tygodni, potem przewra tyle samo co trwal cykl) ale to juz sie zastanowisz nad kolejnym zestawem.

bialko/carbo(weglowodany)/gainer(bialko-wegle) opcjonalnie.

silowania mysle ze nie zaszkodzi 1-2 razy w tygodniu

no to chyba tyle to co wyroznilem na czerwono jak bedziesz sie tego trzymal powinno byc dobrze

napisalem troche chaotycznie powniewaz pisalem na szybko.mam nadzjeje ze zrozumiesza jak nie to pisz.sorry za bledy.
_________________
.:BIG-Big IS Good:.
Ostatnio zmieniony przez big_rider 2009-02-03, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Yoshi 
Administrator
Absoluto Cookie Monster


Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2135
Skąd: Swidnik
Wysłany: 2009-02-03, 12:02   

taa odrazu trzeba by?o sie zg?osi? do big ridera :mrgreen:
_________________
Some things are worth fighting for... some dreams never die

WWW.MMA.GLADIO.SWIDNIK.NET
MMA INFO
MMA POLSKA

This moment will not be mine again. Break every limit. Hold nothing back. I am the architect of my reality. Right here. Right now. Regardless the situation, no matter how hopeless the outcome may be, I will never quit, and I will never back down.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
GLADIO SYNDICATE MMA VALE TUDO BJJ MUAY THAI POLSKA LUBLIN SWIDNIK INFO SPORT
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12